princess//
1
2
3



Degree life kirim salam der
♣ 0

Test test... Hello..hello... 

 Fuhhhhhhh. Lamanya aku tak update blog ni hmm :\ 
Kesian babyboo aku yang satu ni :( 
bukan setakat berhabuk dah ni, kalau tiup ni agaknya boleh jerebu ni!!!!!!! Dia punya berhabuk tu kan. sampai aku terlupa apa password and email blog ni wei :') 
Sooooooo appreciate la aku punya struggle ni . Gigih tau nak update blog :')))))))))))))

Ok senanyakan aku nak buat announcement ni. Aku... aku sebenarnya dah masuk U! 😍😍😍😍
Aku bukan lagi budak matrik. Bukan lagi budak KMS :')
Tadi aku punya la beria baca balik entry-entry lepas. Rindu kononnya lepastu aku pelik kenapa 2-3 post sebelum ni noob semacam je. Rupanya last tw or three entries aku pasal assignment science comp.Patut la noob je. Assignment kot kena la acah innoncent sikit. Acah newbie. Archieve semua entry jiwang. Lepastu kemain aku mention baru 18 tahun, fist time berblog. Puih *mata ke atas, tangan ke bahu* Sekarang dah 19 wooooo. Sekarang dakdak degree woooo. Tapi tu la... sudut jauh nun di dalam hati sana tu belum boleh move on :')  Apapapun tu lumrah kehidupan. Hidup kena terus maju kedepan gitu! Meh aku citer la sikit degree apa aku buat apa semua.


Aku budak Animal Science Health Student di UniSZA kampus Tembila,Besut. Kalau nama melayu, budak sains kesihatan haiwan🐂🐃🐄🐅🐆🐇🐈🐎🐏🐐🐑🐓 Aku dengan haiwan? pergh yakinnya. Tbh, ni bukan first choice aku mahupun kedua atau ketiga. Ni pilihan ke-6. Masa isi UPU dulu demand, kemain 1-5 isi USM, nak rumah dekat punya pasal. Dasar tak sedar diri pointer ashe ashe sahaja. Choice ke-6 ni sebenarnya aku letak pengurusan majlis. Lepastu kena bebel-bebel sebab letak kos merapu. So aku tukar letak kos ni lepas aku google-google and survey pasal kos ni. Ni senanya kos baru and aku rasa kos ni menarik. TAPI aku tak pernah terfikir pun nak jadi  budak animal science ni. Yela letak pun memain. Letak sebab nak penuhkan UPU huhuhu. Jangan ikut perangai aku ni tau.


Okay, masa hari result UPU keluar.. aku nangis speechless weh. Sumpah aku terkedu nak mati. Sebab aku letak high expectation untuk dapat USM ( padahal IV pun tak dapat :') ) Aku terus call parents aku weh. Diorang sujud syukur, yela la parents mana tak happy anak dapat masuk U kan? Naknak dua dua parents aku sangat suka kan haiwan. Aku memang terdiam weh,taktahu nak respond macam mana tapi lepas fikirkan parents support, parents suka and dekat dengan rumah so yeah here i am, tengah typing sambil menairap dalam bilik asrama blok B unijaa tembiland 😙Mula-mula aku blur tau pasal kos aku ni, tapi so far makin menarik. Siyesss tak tipu. Nanti dah lama sikit aku update pasal kos ni ok? I promise . Pinky promise💟 


Ok lah aku ciau dulu. Banyak kerja derr. Nak compare kerja yang masa dekat KMS tu, masa kat KMS lagi banyak tapi sempat je siap. Kat sini hmmm :') 
Aku belum boleh adapt kot. Kena urus masa betul betul huhuhu. So yeah. Aku pun dah lupa macam mana aku end kan entry aku sebelum sebelum ni. Jadi aku chau je la eh. Tiba tiba jadi noob balik huhuhu. Nah lanje satu gambar <3





◄ older

newer ►