princess//
1
2
3



ENTRY ROJAK
♣ 0

Cak! Aaaaaa! Hai gaissssss hai hai rindunya blogging gila lama tak bersua muka dengan korang dow rindu dow walaupun takpernah nampak muka korang dow kita buatbuat macam pernah ya dowww. Last entry 03/03/2015 woaa hohoho. Dan sila terharu kerana princess merindui yaols kerana princess ini bukanlah sejenis manusia perindu yang sering bertapa di tepian tingkap menunggu kedatangan kekasih hati untuk tiba masuk meminang. Ok sangat tiada kaitan dan kisah pulak aku. Okay dah cukup dengan ucapan kosong *emoji monyet tutup mata

Kyaaaaa lama ngat tak update entry. Oh so hari ni 15 Dec 2015 and again HAPPY BIRTHDAY AYAH. Ahahaha dah kenapa asal birthday ayah je baru nak update blog. huhuhu. 


Ayah, this princess promise tak noty *pick nose*, tak kacau adik/\abang and be a good princess and always be your little princess <3 



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Jadi sekarang aku tengah duk dekat meja belajar dekat sebelah tingkap dengan angin meniup sepoisepoi bahasa perancizzz buat homework chemi mama Aini kasi tsk tsk tsk. Ok tipu. Tenung homnework adalah. Aku tenung kau. Kau tenung aku gitu. 

Chemi? Chemistry? Form 4? Ye betul tu betul. Dah hampir setahun aku jadi form 4. Tua dah. HAHAHAHA Rasa macam semalam je baru lepas Pt3 HAHAHA oh cakap pasal PT3, result aku takde la lawa pun.7A je T^T alhamdulillah tapi kannn AKU MOHON PERGI SBP DENGAN KV dua-dua REJECT AKU. Ye takde orang nakkan i. *tabah* . Geng, masing-masing dapat mrsm, sbp. Aku je mereput dekat sini dengan imani. Ye. Ae pindah sekolah ayah dia. Sedihkan? Awal-awal tahun tu memang air mata laaa. Sorang-sorang tinggal aku. HAHAHA. Tapi lama-lama ok kot. Ye ok setahun dan aku masih lagi dengan 'ok ok ok' sampai ke sekarang. Slow-slow terima hakikat yang even diorang takde kat sisi time sekolah time belajar. Tapi diorang always ada time aku perlu. Well said aku pun dapat kawan baru. Yanis,Hubbies,GBTS what else? Classmates piranha. Classmates buapak and more. Benda ni akan jadi kenangan. Rindu la pula tsk tsk . Kkkk dah la acah-acah rindu. Esok jumpa gak kan? BBQ woooooo gemok la korang nantiiiii. kkk peranggan lain la pulak xD 


So kalau dulu aku selalu update ntah pape pasal pbsmr lah pt3 lah harini aku nak cakap pasal SPM pulak. Doadoakan lah aku. Dan ye para sahabat handai semua, budak comel yang korang semua kenali dulu kini sudah membesar panjang (kot?masih lagi 146cm :')). Otak aku pun dah kembung membesar terima kasih pada spm taklama lagi. 327 days left to start 2016 to be seniors and to be sweet 17. Laju betul masa berlalu dah berapa tahun blog ni setia dengan aku kan. Ingatingat balik rasa sayu pulak. Sayuuu~~ Hati ini makin sa *baling radio*  ahhhhhh time flies. 

Jadi ye sebanarnya eh typo sebenarnya haha gedik padahal boleh je backspace delete typo sangatlah mengada okay. Okay. Jadi ye aku stop la dulu. Dan lagi korangkorang semua pun doakan lah spm aku nanti pun dapat aceNanti kalau ada rezeki aku dapat straight a's boleh lah aku belanja korang  makan dekat food truck aku bukak nanti sambil show off kat korang semua result aku. So ye aku rasa dah sampai kat sini je harini. Amboi macam main surat zaman doludolu lak rasa main 'sampai disini saja lebaran aku buat hari ini' gittew. Jadi aku nak pergi mandi. Tolong jangan halang k? Mwah chuols *flying kiss




◄ older

newer ►